lördag 27 november 2010

1 Månad!!!

Wow - jag insåg precis att jag har skrivit min blogg i en månad idag - och har haft 2875 sidvisningar!!!
Och även om hälften av dem är min mamma, så är jag ändå väldigt glad! :D
Jag är imponerad av mig själv att jag ens lyckats få till några inlägg, då jag vet inte hur många dagböcker jag började på när jag var yngre, som det inte blev något av...  Jag fick alltid hålla på att resumera vad som hade hänt de senaste veckorna de gånger jag tog mig för att skriva - så det blev alltid så himla långt och jobbigt... ha ha!
Bloggen har hittills varit superkul - och det känns så härligt att få vara lite kreativ igen! :)

Tack till er alla som har hittat hit.  Skriv gärna upp er som följare av min blogg eller rösta på mig på mammabloggar http://www.mammabloggar.se/om-blogg/mitt-liv-som-utlandssvensk-666#kommentarer, så jag kan få lite pondus i den Svenska bloggvärlden! :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar