måndag 22 november 2010

Uppenbarliga rötter och människoätande madrasser...

Jiiiipiiiii - idag ska jag klippa och färga håret!!!  Ååå, jag har sett så fram emot den här dagen - inte för att jag tycker att jag behöver det... haha!  Jag tror inte jag har varit hos frisören sedan maj...  efter det har jag klippt och färgat själv - men nu funkar inte det längre, jag behöver professionell hjälp! :)

Den här veckan är det skollov för barnen, så Skyler och min svärmor ska följa med och få manikyrer och pedikyrer på salongen nedanför.  De har pratat länge om att vi skulle ha en tjejdag, så detta blev ju en bra kombination - det blir i alla fall en tjej-halv-dag. :)


För övrigt har jag haft en tredje natt med usel sömn!  Luftmadrassen som vi har legat på har ungarna använt som studsmatta på dagarna och det måste ha gått hål i den någonstans.  Det var bara Skyler som sov på den igår kväll - men jag fick lite paniktankar av en madrass som kommer sluka upp henne helt och hon inte kan andas - så hon fick ligga hos Oliver, medan jag delade säng med Porter.  I morse hade både Skyler och Oliver förflyttat sig till oss - så åter igen var det jag och alla barnen...
Skyler och den människoslukande madrassen...
Danny tänkte sova i Skylers rum, men stördes så av hans föräldrars snarkande på andra sidan väggen, så han låg på soffan och sov i morse när jag klev upp för att plugga...

Näe, nu är det snart dags för lite välbehövd "pampering"! :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar