tisdag 23 november 2010

Botox eller lugg?

Oj, jag var så upptagen med silvertänder igår kväll att jag glömde bort mitt hår...

Inget modellkort direkt, men såhär blev det...
Jag är rätt nöjd.  Han klippte av rätt mycket på längden, men det känns skönt at få det igenomklippt.  Jag klippte luggen lite kortare i morse, så att jag kan ha den rakt ner och dölja mina pannrynkor :)  Ha ha, det verkar som om håret blir mer inklippt och mer lugg varje gång jag klipper mig - det är ju antingen det eller botox - och sticka nålar i ansiktet känns inte direkt lockande.  Till slut kommer det nog bara sticka ut en näsa ur en välstylad, framåtblåst frisyr!!! :D

Livet känns lättare idag trots fortsatt bedrövlig sömn.  Skyler är okej och Svärföräldrarna har tagit alla tre barnen till affären!  Nu måste jag städa badrum innan vi ska åka till Laguna Beach och ha lunch med Danny.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Du är dig lik, bara lite snyggare än jag minns.

    Peter Madsen

    SvaraRadera