fredag 5 november 2010

Energifrukost och lite gym

Jag och Oliver var iväg till gymet en sväng när Porter var på förskolan.

Jag hade grundat med en av mina favorit-energi-frukostar:

Grovt bröd (här fullkorns english muffin) med:
Jordnötssmör - kan också använda mandelsmör eller solrosfrösmör (om det finns i Sverige?)
Skivad banan
Hackade valnötter
Kanel

Tyvärr vet jag inte om den gav mig nog med energi, eller om jag hade haft ännu mindre krafter om jag inte ätit det...  Lyckades i alla fall springa 5km på löparbandet och sedan 20min. på trampmaskinen.  Sedan blev det situps och armhävningar med bollen och lite stretching.

Nu är jag hemma igen och har smällt i mig ett halvt paket Annas pepparkakor doppade i mjölk.  Oj vad snäll jag ska bli!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar