onsdag 10 november 2010

Rollerblading i Huntington Beach

Nästa gång får det bli mina bilder, men jag bara måste ju ha
med lite vatten och palmer för att få full effekt på mitt inlägg...  :)
Har spenderat en helt underbar morgon med Oliver i joggingvagnen och mig swishandes fram på rollerblades längs boardwalken i Huntington Beach.  Jag hade t.o.m. packat i kameran i blöjväskan, så att jag kunde ta lite kort - men glömde hela väskan hemma... :(
Det var så länge sedan jag åkte rollerblades - jag hade nästan glömt bort vilken härlig känsla det är - med bra musik på min ipod, gatan kantad av palmer och vågor med surfare i Stilla Havet.  Det gick så himla lätt och jag kände mig så otroligt upprymd! ...tills jag vände om...  Det var då jag upptäckte att jag hade haft medvind hela tiden!  :b  Vägen tillbaks gick inte alls lika fort, men var härlig ändå.  Jag fick verkligen jobba när vagnen fungerade som en fallskärm i motvinden - men med låtar som "I'm a survivor" (Destiny's Child) och "Let's get it started" (Black Eyed Peas) så kämpade jag igenom det...

Lite stretching när jag kom hem.  Det tog rejält på rumpa och lår, så där lade jag speciell fokus så att inte musklerna tightar till sig och jag får ont i ryggen sen.

Sedan blev det min dagliga Skype med Mamma och efter det iväg och hämta upp Porter från skolan.
Bra start på dagen!  Nu måste jag passa på att städa lite när jag fortfarande känner mig motiverad...
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar