fredag 19 november 2010

Nåja, vad är en bal på slottet?...


Har precis tittat på bilder från mina vänners "night out" på Hollywood Music in Media Awards igår.  Så här snygga var dom!

Ronny är en superduktig musiker från Danmark och har vunnit HMMA priset två gånger och var igår inbjuden för att få presentera priset till andra musiker.  Jag är så glad att vi har hittat varandra "over here".  Eller egentligen var det Porter och deras dotter Clara som träffade varandra i barnpassningen på gymet och insåg att de faktiskt kunde prata lite med varandra.  De hade precis flyttat hit och Clara pratade bara lite engelska - så kom min lille räddare i nöden och de blev kompisar på en gång... :)

Det var deras två barn jag passade igår och kan inte hjälpa att få lite Askungekänslor när jag ser dem på röda mattan...
"Nåja, vad är en bal på slottet? - den kan vara dötrisst och jättetråkig eller alldeles ... alldeles Underbar!!!"

Jag fick också lite bilder igår och väljer att dela med mig av den vackraste av alla...

Näe, nu måste jag speeda up mig och städa upp huset lite.  Kl. 11:45 har Skyler en Thanksgiving feast med klassen som hon vill att jag ska vara med på och kl. 12:15 börjar Porters Thanksgivingparty i hans klass.  Sedan får jag ta ut honom lite tidigare för 13:00 landar mina svärföräldrar på flygplatsen...  De får helt enkelt vänta tills vi kommer...

Kram!
Yipppeee - det är fredag!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar