lördag 6 november 2010

Det är inte bara en bajsblöja, det är min mans respekt och kärlek...

Har varit på gymet med HELA familjen idag.  Det är så mycket roligare när Danny följer med istället för att gå själv.  Vet inte varför egentligen, för vi tränar väldigt sällan ihop, men bara vetskapen av att han är där och att se skymten av honom då och då gör mig glad. :)  Vi har nästan inte sett honom på hela veckan.  Han har åkt till jobbet när jag har suttit och pluggat på morgonen, innan barnen vaknat, och kommit hem när barnen redan varit i sängen, så på helgerna vill vi alla umgås med honom så mycket som möjligt.  Ännu mer uppskattar jag när de ropar på mig över högtalarna på gymet att jag ska komma till barnpassningen - Oliver hade en bajsblöja som behövde bytas (det sa de förresten inte över högtalaren :) ) - och Danny skyndade sig före så att jag skulle få träna ostört.  Så himla gulligt!  Han har bara tagit sig till gymet en dag den här veckan och behövde det säkert mer än jag.  Det är fantastiskt hur ett skippat blöjbyte kan kännas så stort i en hemmamammas liv... det är inte bara en bajsblöja, det är min mans respekt och kärlek för mig!  Ha ha, jag måste vara väldigt lätt att behaga!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar