söndag 14 november 2010

Linda Carlgren

Har suttit och läst Expressen, som jag gör de flesta morgnar, och såg att Linda Carlgren blir årets Hjälte-Mama.  Fantastiskt beslut tycker jag - vilken otroligt stark tjej!  Jag är ju rätt så ny till "bloggvärlden", men har läst hennes blogg de senaste veckorna. http://lindaskriver.blogspot.com  Jag kan inte ens sätta mig in i hennes situation, fast jag tror att det är något som nästan alla mammor har tänkt på någon gång - att inte kunna finnas med för sina barn...  Jag önskar och hoppas och ber att något magiskt skulle hända och att hon kunde bli frisk - men för just nu hoppas jag också att hon kan njuta av utmärkelsen och uppståndelsen och inse vilken otrolig förebild hon är för sina barn.

Kram och grattis till Linda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar