onsdag 24 november 2010

Pratar jag i en kastrull, eller???

Aaaarghhh - vad är det med en 4 årings hörsel?  Jag måste verkligen låta som lärarinnan i snobbenfilmerna...  "woa, woa,woa, woa..." Jag har precis haft Porter och Skyler i timeout 3 gånger på raken...  och så bara bråkar de när de kommer ut...  Så jag förklarade för dem att om en bråkar så kommer båda gå på rummet - om en gnäller så kommer båda gå på rummet - om en skvallrar kommer båda gå på rummet....  Skyler står och nickar och tar åt sig allt, medan Porters ögon är alldeles tomma...  Porter vad sa jag just till dig???  "Ehhh... hmmm... att vi inte får leka?..."  VA???  Allvarligt???  Och så tittar han på mig under lugg med sitt sneda leende tills jag börjar skratta och så är all min respektfullhet som bortblåst...
Jag blir alldeles tokig ibland!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar