tisdag 30 november 2010

Å hepp, två, tre, fyr... å hepp, två....

Hmmm, åt en pizza-slice på Svenska Skolan ikväll vilket gjorde mig alldeles för mätt för middagen som väntade efter skolan.  Satt bara och knaprade på en massa sockerärtor... men nu är klockan 22 och nu har jag blivit hungrig igen!  Det blev helt fel med maten ikväll.  Lika blev det tydligen för barnen...  de åt också dåligt till middag, men det visade sig att medan jag hade Skyler på Svenska Skolan så hade pojkarna ätit en massa salami och ost och äpplen och kakor ända fram till middagstid - så det var ju inte så konstigt...

Jag säger själv att jag inte är så noga med mattider och att jag är rätt så flexibel och spontan - men nu är jag sååååå redo för struktur!!!!  Efter att ha haft barnen hemma hela förra veckan, med tv-tittande och betydligt mer godsaker än vad de är vana vid så kommer mina stackars barn hamna i "detox" (avvänjelse) så fort deras farföräldrar har flugit iväg imorgon...

Mmmooaaahhahahahah, Sergeant Nordenström anmäler sig redo!!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar