onsdag 3 november 2010

Peruker och "scary outfits"

Hade en bra dag med pojkarna på Svenska Skolan idag, men jag var inte förberedd att det skulle bli så himla varmt!  Tempen stod på 90F när jag kom i bilen (ca.32C).  Jag tittar så sällan på väderleksrapporten här eftersom det nästan alltid är mellan 20-25 grader och sol.  Nätterna blir alltid kyligare och igår morse var det faktiskt bara 18 grader i huset när jag vaknade - burr! -bara för att vi måste lämna sidodörren öppen för våran katt som bara måste gå in och ut hela nätterna...

På vägen hem från Sv. Skolan stannade vi på Halloween outleten för att se om de hade någon bra utförsäljning.  Vi köpte 4 peruker och ett par "scary outfits" till barnens utklädningslåda.  Två av perukerna bara råkade vara vuxenstorlek - så att jag får ha lite kul också! :)

Nu måste jag ta mig i kragen och försöka träna lite.  Jag missade träningen i måndags eftersom jag har så ont i min svanskota som jag tror att jag kanske har en spricka i.  Den gjorde ont när jag tränade i förra veckan också, men jag lärde mig att bara jag blir varm, så gör det inte lika ont längre - det är bara att ta mod till mig och börja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar